tiistai 19. tammikuuta 2010

Uusia lakkoja, taas :)


Kävin kaverini Eivan kanssa kaupungilla tsekkailemassa alennusmyyntejä, ja tietysti sieltä tuli ostettua muutama kynsilakkakin ;) Ensimmäisenä käytiin Kemikaaliaitta -nimisessä kaupassa, ja siellä oli sitten La Femme beautyn kynsilakka -tarjous. Nimittäin kaksi kynsilakkaa viidellä eurolla. Päätettiin Eivan kanssa että otetaan molemmat yhdet lakat, ja maksetaan molemmat 2,5o euroa. Itse otin tuollaisen aika erikoisen vihreän. Tavallaan se on todella, todella outo, mutta tavallaan aivan ihana (: Se on mystisen värinen, taijanomainen ja erikoinen. Aijon tänään tai huomenna kokeilla tuota, en millään malta odottaa :D Muuten, lakan sävy on Egyptian Gold 152.
En ole ennen omistanut La Femmen lakkoja, mutta kaveri sanoi että ne on ihan hyviä, vaan että vähän paakkuisia. Toivottavasti on ihan hyviä, sillä olen todellakin kyllästynyt temppuilemaan vetisten ja hitaasti kuivuvien lakkojen kanssa.
No tämän Maybelline New Yorkin Water Shine -kynsilakan (Sävy
on 03, Pink Explosion) ostin toissapäivänä kirpputorilta kahdella
kymmenellä sentillä. Se on mielestäni todella raikkaan pinkki (vaikka kuvassa se näyttää oranssilta.) Kokeilin sitä eilen ja se oli vähän vetinen, mutta muuten ihan hyvä. Lakan pois ottaminen oli jotenkin hankalaa, sitä joutui oikein repimään kynsistä!
Nyt mulla on jo muutama pinkki kynsilakka, joten en enää vähään aikaan niitä viitsi ostaa. Ihan vaaleanpunaisen lakan mä kyllä tarttisin, mutta en nyt vielä viitti ostaa, äitikään ei tykkää kun kokoajan raahaan kaupasta kotiin uusia kynsilakkoja (: Saan kyllä kenties yhden uuden lauantainta, kun menen äidin kanssa Helsinkiin ostamaan uusia farkkuja. Täytyypä miettiä valmiiksi minkä väirisen lakan tarvitsisin ;) Ja sittenhän voisin kysyä jos äidillä olisi jotain kivaa lakkaa, jota minä voisin käyttää..
Viimeinen uusi lakka on Mavalan Los Angeles, eli numero 74. Minulla on jo ennestään punaisia, mutta halusin laadukkaan ja kivan värisen punaisen, joten päätin ostaa Mavalan. Kokeilin tätä juuri, ja tämä vaikuttaa loistavalta. Se on ihanan punainen, kuivuu nopeasti ja levittyy hyvin, eli toisin sanoen, loisto ostos!
Punainen on ollut joskus lempivärini, mutta nykyään se ei enää ole :) Olen kuitenkin sitä mieltä, että se näyttää kynsissä aivan ihanalta! Olen varma että tulen käyttämään tätä tosi paljon!
Mavalan lakat ovat minusta aina hyviä, ja hintakin on kohdallaan (4,35 euroa, vaihtelee vähän). Lakkasin muuten tätä punaista juuri ennen musiikinteorian tuntia, ja joku täysin tuntematon nainen tuli sanomaan, että tämä väri on kiva ja se sopii minulle (: Olihan se ihan kiva kuulla, mutta en ole itse ihan varma asiasta, siis siitä että sopiiko se minulle. No, saa luvan sopia :) Tuossa alempana näkyy sitten miltä tämä näyttää kynsissä. Kuva vääristää vähän (: Valitan edelleen lyhyitä kynsiäni, ne eivät ole vieläkään kasvaneet.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti