sunnuntai 10. tammikuuta 2010

Sunnuntai meininkiä ;)

Hei taas! :) Tänään on sunnuntai ja olen viettänyt sitä kotona. Lukenut, datannut, katsonut leffoja ja herkutellut ;) Historian kokeeseenkin olen vähän lukenut, huomenna luen melkein koko päivän. Olen myös tsekkaillut upeita blogeja. Niitä lukiessa tuli kauhea himo mennä ostamaan uusia kynsilakkoja, ja niimpä minä sitten meninkin tuossa viiden aikoihin. Vain muutama kauppa oli auki, joten jouduin tyytymään K-Citymarketin kynsilakka valikoimaan. Tulin ajatelleeksi, että minulta puuttui tollainen tyttömäinen vaaleanpunainen, joten ostin tuon Lumene Natural Coden sävyn 5, Bee cool. Pahoittelen valokuvan laatua, taas. Se näyttää oranssilta siinä, vaikka ei ole :)

Kokeilen lakkaa varmaan ylihuomenna, sillä olen todella tyytyväinen näihin kukkakynsiin, jotka tein eilen :) Onnistuivat mielestäni todella hyvin, joten pidän niitä vielä tänään ja huomenna koulunjälkeen vaihdan ranskalaiseen manikyyriin. Rakastan tota väriä, ja Lumenen pullot on tosi pieniä (4,5 ml) joka on itseasiassa aika kiva juttu :) Tai, ainakaan ei jää miljoonaa pulloa joissa on muutama milli pohjalla ajelehtimaan.


Citymarketissa bongasin sitten heti tarjouksessa olevat French Manicure tarrat, joista kuva tuossa vieressä. Ja kuten kuvasta huomaa, ne ovat Trindin ja hintana 3, 60 euroa. Päätin lakata huomenna ranskalaisen manikyyrin, ihan vaan kokeiluksi.

Ostin kesällä ranskalaisen manikyyri -setin jossa oli kaikki tarvittavat kynsilakat. En ole montaa kertaa kokeillut niitä, sillä tarrat on puuttunut. Ja ilman tarroja mulla syntyy kaaos :) Toivoin noita kanssa joululahjaksi, mutten saanut. Ja nyt niitä sitten minulla on :) Omasta mielestäni todella hyvä löytö tolla hinnalla, sillä noitten Trindin French Manicure tarrojen alkuperäinen hinta oli 7, 10 euroa.

Täytyy nyt yrittää kasvattaa kynsiä, sillä kuten eilisen kuvasta huomasitte, ne ovat todella lyhyet. En viitsi tehdäkkään niille mitään kovin upeita maalauksia tai muuta, sillä ne ovat niin lyhyet, ettei niille mitään mahdukkaan. Pitäisi myöskin viilata ne hyvän muotoisiksi, sen voisinkin tehdä tänään :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti